DET FÖRSTA STEGET MOT DIGITALA INKÖP.
✔ Inget befintligt systemlandskap krävs
✔ Inga dyra licensavgifter eller avtalsperioder
✔ Intuitiv eProcurement med hjälp av endast webbläsare
Har ni inget eget inköps- eller ERP-system? Inga problem.
Modern eProcurement innebär framför allt en sak: snabbare, mer transparenta och mindre felaktiga inköp. Allt detta sparar pengar.
Ändå är det bara ett fåtal som vågar ta steget till digitala inköp. Leverantörer av inköpssystem tar ofta ut höga licensavgifter och binder er med långa avtalsvillkor.
Conrad Smart Procure är alternativet, allt ni behöver är en webbläsare - ingen dyr programvara, inga risker.
SKÖT ERA INKÖP PÅ ETT PROFESSIONELLT SÄTT. ENKELT.
Spara tid och pengar för det som verkligen är viktigt.
Inköp behöver inte vara tråkigt eller komplicerat. Särskilt inköp av tekniska affärsmaterial bör inte ta mer tid än nödvändigt.
Med Conrad Smart Procure kan era anställda och kollegor på olika avdelningar tillgodose sina egna behov via ett centralt konto. Samtidigt kan ni tack vare arbetsflöden för godkännande och analytiska instrumentpaneler behålla den fullständiga överblicken när som helst och var som helst.
Conrad Sourcing Platform
Mer än bara inköp. På vår inköpsplattform kan ni täcka hela ert tekniska verksamhetsbehov dygnet runt.